neděle 31. srpna 2008

ohloh

Hledal jsem jak udělat nějakou drobnost v PHP a automaticky jsem zašel na web PHP triky, protože vím, že tam jeho autor Jakub Vrána má fajn vychytávky. Poprvé jsem se ale ocitl na titulní stránce, která nabízela zajímavý rozcestník. Zabloudil jsem nejdřív do sekce nabízející výstižně zkrácené popisy děje filmů (Kazifilm) - líbí se mi důvod, a chápu jej, taky mám tak "pružnou" paměť :-) Pak jsem, s pocitem, že souzním s autorem, zavítal do osobních stránek, kde mě ihned zaujal jeho příspěvek o komunitních sítích. I tady jsem byl s autorem naladěn na stejné vlně, tak jsem nezaváhal a Ohloh navštívil.

Ohloh je to opravdu dobře vymyšlený a udělaný. Hned jsem se tam zapsal a připsal si i open source projekty, ve kterých figuruji. Zajímavé je jejich různorodé hodnocení - např. přepočet strávených člověko-hodin na peníze - to by pak např. můj oblíbený ARAnyM stál skoro 2 milióny US dolarů, kdyby měl být vyvinut/byl vyvíjen komerčně.

Přemýšlím taky o tom vést si tam žurnál o programovacích aktivitách. Dá se tam totiž publikovat pouhým posláním Jabber zprávy, což bych byl ochoten a schopen dělat poměrně často, minimálně kdykoliv se chystám zvelebit některý z těch "mých" open source projektů :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat