středa 9. července 2008

Vosy II

Vosy jsou back. Vnikají dovnitř prakticky na stejném místě jako minule, jen asi o 30 cm níž - na rohu vaznice. Zjevně mají vevnitř něco rozdělaného a nechce se jim to stěhovat, tak hledaly nejkratší možnou cestu:



Detail pohodlného vstupního portálu:



V tomto případě nejde takříkajíc o to, kde nechal tesař díru, protože původně byla fasáda dotažená až těsně k trámu, jak dokazuje bílá linka na dřevě. To jen zaúřadoval zoubek času a věčně živé dřevo se během pár let zkroutilo trošku do vrtule, čímž vedle něj vznikla pohodlná díra přímo do útrob střechy. Nejsem tím vůbec nadšený - podobně se mi kroutí i většina krokví, takže můžu očekávat podobné portály - bohužel tam ale bez megažebříku nedosáhnu. Příště by to chtělo krov z trámů, které nemají tendence vrtulovatět...

Zaútočil jsem na rojící se vosy zbytkem spreje (povedlo se mi i dvakrát si pořádně nabrat padající smrtící postřik do očí, takže můžu potvrdit, že to pro hmyz není vůbec nic příjemného) a díru ihned ucpal přemírou akrylátu. A jak jsem byl v ráži, objel jsem všechna dosažitelná pero-drážková místa v podbití a nacpal tam akrylát taky, protože je mi jasné, že vosy se nebudou chtít jen tak vzdát a budou opět hledat nejkratší cestu k tomu zázraku, co budují vevnitř. Bude z tohoto nakonec seriál?

Žádné komentáře:

Okomentovat