úterý 29. července 2008

Vosy III

Minule jsem ucpal všechny viditelné díry a myslel jsem, že mám vyhráno. Hehe. Trám má 4 strany a na tu horní jsem původně nedosáhl. Doufal jsem ale, že tam žádná mezera není...



Když se začaly zase rojit, koupil jsem si nové dlouhé schůdky, nový akrylát a hlavně nový Biolit. Přistavil schůdky, vylezl k trámu a díval jsem se jim přímo do očí:



Centimetrová mezera mezi trámy, a za ní kousek chybějící vaty izolující strop podkroví - sotva tužku by tam člověk strčil, ale pro hmyz naprosto pohodlný chodník. Je možné, že stačí tak malá nepozornost při vycpávání vatou a už má člověk blechu v kožichu, resp. teda vosu ve stropě? Je vůbec možné postavit hmyzotěsný dům?

Použil jsem obvyklou kombinaci mrazivého spreje a akrylátu a ucpal to místo důkladně. Poprvé jsem ale nebojoval v podvečer (jak radí návody pro boj s vosami), ale uprostřed dne, kdy většina dělnic byla v práci. Od té doby mě už tři dny ráno budí naštvané pracovnice, co musely přenocovat kdesi venku a od prvních náznaků rozednívání aktivně hledají cestu zpět do hnízda! Grrrr. Začíná nějak takhle vosí obsese?

Žádné komentáře:

Okomentovat