úterý 12. ledna 2016

Knight Rider a Arduino

Jak už jsem psal před dvěma a půl lety zde na blogu, Arduino mi připadá jako vhodné řešení mnoha drobných problémů: třeba když je potřeba rozblikat světla na kapotě KITTa - bájného to vozidla Michaela Knighta ze seriálu Knight Rider. Když jsem pak před pár týdny na Google Plus narazil na nějakou debatu, kde lidé nevěděli, jak přesně právě ta KITTova světla na Arduinu udělat, neodolal jsem a pustil se do díla. Z původně plánované jednovečerní akce mezi Vánocemi a Novým rokem se vyklubalo něco poněkud většího, a protože mě to mimořádně bavilo, napsal jsem o tom nakonec delší blog post, ve kterém podrobně vysvětluji, jak jsem co naprogramoval a proč.

Ten blog post dnes měl vyjít zde na tomto místě, ale na poslední chvíli byl přesměrován na můj oblíbený webzine Root.cz, kde se za pár minut (už o půlnoci na 13.ledna) objeví online na této adrese. Věřím, že vás pobaví stejně, jako mě bavilo to nejdřív naprogramovat a pak o tom napsat :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat