neděle 31. srpna 2008

ADSL: až naprší a uschne!

Po dvou dnech trápení se s nelidskými 290 kbps jsem zavolal na infolinku ISP (mé předchozí ironicky laděné e-maily zřejmě nepadaly na úrodnou půdu, tak jsem se uchýlil k telefonu), kde se po mírném nátlaku přiznali, že mi v pátek nastavili 256 kbps, aby "se to vůbec chytlo". Po pár minutách se mi je podařilo přesvědčit, že u nás už chvíli neprší a navlhlé dráty tedy měly čas vyschnout, a tak přislíbili požádat techniky o nastavení vyšší rychlosti. A helemese: už svištím skvělou rychlostí 3794 kbps (93% maxima, to se u ADSL moc nevidí).

Takže od WiFi, kterému vadily občasné kruté bouřky s blesky, jsem se (hnán touhou po vyšší spolehlivosti) dopracoval k ADSL, které je citlivé na vzdušnou/zemní vlhkost? Optiko, kde jsi?!

Žádné komentáře:

Okomentovat