Poté, co jsem zjistil, jaký
proud odebírá DragonFly při letu, jsem mohl proměřit vybíjecí křivku obou akumulátorových sad (akupacků), které mám. Původní ("BFN"), zhruba 20-30x nabíjený, a nový ("SHIDA"), zatím tak 5x nabíjený. Pro měření jsem použil velmi sofistikované vybavení: dva digitální multimetry, dvě kancelářské sponky, dva dráty s banánky a krokodýlky a jeden ovladač k autodráze (ten dlouhý válec měl odpor 1,2 ohmu :-)

Výsledky měření jsou přístupné
v Google Docs a níže jsem se pokusil vyexportovat dva všeříkající grafy:


Zdá se mi tedy, že obě sady jsou v podstatě v pořádku - při odběru kolem 4 A udrží napětí mírně přes 6 V po dobu déle než 5 minut, to není zlé. Problém nelétajícího vrtulníku tedy nebude ve zdroji, ale spíš asi v mechanice vrtulníku :-(
Žádné komentáře:
Okomentovat